لطفا صبر کنید ...



اخبار و رسانه

-مرکز-تبریز.jpg

ژوئن 21, 2022 اخباربازدید0

بازدید دوره ای مدیریت محترم عامل و مدیران ارشد ستادی از مرکز تبریز جهت بررسی وضعیت شعبه و روند فعالیت پرسنل آن مرکز در جهت رفع دغدغه ها و مشکلات تا بهبود سیستم توزیع و فروش مرکز تبریزصورت گرفته است. در این سفر جلسه ای با حضور مدیریت و تیم فروش برگزار شد و در این جلسه تمام مشکلات و موارد  مستقیم و شفاف با مدیریت محترم عامل و مدیران ارشد سازمان در میان گذاشته شد. موارد تعیین تکلیف و جهت حل و رفع موانع به مدیران واحد های مربوطه ارجاع داده شد.

 

 

 


-ادواری-معاونت-سرمایه-های-انسانی-و-مدیران-مراکز.jpg

ژوئن 21, 2022 اخبار0

معاونت سرمایه های انسانی و تعالی سازمانی در جهت رفع مشکلات و موانع موجود در مراکز پخش دارویی ممتاز در سراسر کشور در حوزه پشتیبانی، اداری، جذب و نگهداشت نیرو و حراست اقدام به برگزاری جلسات ادواری با مدیران مراکز نمودند. مشکلات در حوزه های مرتبط به معاونت محترم طبق شرح مدیران مراکز ثبت و بر اساس الویت در دستور کار مدیران واحد های ذیربط قرار گرفت تا در کمترین زمان ممکن این مشکلات رفع شود. امید به موفقیت و توسعه روز افزون همه عزیزان خانواده بزرگ ممتاز.

 


-مدیریت-پخش-دارویی-ممتاز.jpg

دپارتمان حسابداری مدیریت شرکت پخش سراسری ممتاز از اوایل سال 1398 ایجاد و فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر متشکل از 3 نفر می‌باشد. در همین راستا با توجه به دستاوردهای بزرگ سازمان طی سال‌های گذشته و گسترش فعالیت در سال‌های آتی، واحد حسابداری مدیریت نیز گسترش خواهد یافت و در جهت پیشبرد هر چه‌بهتر اهداف سازمان تمام تلاش و همت را بکار خواهد گرفت.

 


-مدیریت-محترم-عامل-.jpg

ژوئن 21, 2022 اخباربازدید0

در راستای تقدیر و اکرام خانواده محترم پرسنل شرکت پخش دارویی ممتاز جناب دکتر بابک فروهری مدیریت محترم عامل پخش دارویی ممتاز پیامی را بصورت تصویری منتشر نمودن. با آرزوی حالی خوش و موفیقت روز افزون برای تمام اعضای خانواده بزرگ ممتاز.

 


تمامی حقوق وب سایت برای شرکت پخش دارویی ممتاز محفوظ می باشد